måndag, september 01, 2008

EXTRA: Samuelsson signerar nytt kontrakt

TT-ANTIGUA. Idag blev det klart att Fredrik Samuelsson skriver på för två nya veckor hos CSA Antigua.
- Jag trivs mycket bra på skolan, både med studieplanen och människorna här, så det var inte ett svårt val. Jag har haft erbjudande från andra skolor som har varit bättre ekonomiskt, men jag lät inte pengarna utan min egen utveckling som spansktalande avgöra, säger Samuelsson.
På skolan är man mycket nöjda med att ha avklarat Samuelssons framtid.
- Alltid kul att kunna signera nytt kontrakt med elever som betalar för sig, säger utbildningsansvarige Monica Garcia.
När det gäller boende så är Samuelsson i förhandlingar med Senora Carmen om att förlänga kontraktet även där.
- Ett stort rum med bra mat, bättre kan man inte ha det, så jag hoppas verkligen på en fortsättning avslöjar Samuelsson innan han rusar i väg för att äta lunch.
Vi återkommer med uppdateringar allt eftersom händelseutvecklingen fortskrider.
Leif Sjöberg/TT-utrikes

1 kommentar:

Anders Carlsson sa...

Det hade varit snyggt om du visat upp din nya skoluniform, precis som fotbollsproffsen gör med matchtröjan när de skrivit på ett nytt kontrakt.